Why not me?

God morgon!
och alla bah WTF vad fan gör hon uppe nu??? och jag bah jag är ju alltid uppe nu! hallå liksom? Nej jag skoja bara. Jag har en av mina sömnlösa nätter igen då jag tror att jag ska vända på dygnet så att jag sover på nätterna istället för på dagarna. Jag har sovit bort hela sommarlovet ju! Däremot brukar det inte fungera speciellt bra för mej för jag går och lägger mej så sent att jag sover bort hela dagen igen ändå. Men försöka går ju. Måste ju sola så jag blir brun(are)! haha fan va bra det där kändes. Var och kollade fotboll i förrgår och så var jag i fors. Kan förresten ladda upp bilder därifrån nu medan jag äter frukost. Macka och läsk, jag drömde att jag drack en Lemon&Lime dricka som hette typ Maktos och sen när jag var till idag såg jag en lemon&lime dricka så var tvungen att köpa den. Den ska hålla mej vaken till ikväll tillsammans med Filips ostpopcorn. Oooops.


Jag vet redan att ni är avis på mina ben ;)


tror jag bet sönder min tand mitt i allt också, bra jobbat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0