You know if I could, then I would

Shoooobreeeeeh alla idioter!

Sommaren har gått alldeles för snabbt, snart börjar skolan igen och jag tycker inte ens det har varit lite varmt i sommar. Jag vet inte ens om jag kan kalla det sommar. Jag har badat högst tio gånger och man ska bada minst femtio gånger! Jag som längtade till sommaren och nu är den helt jävla förstörd istället, det händer alldeles för mycket. Sommaren är kort som sagt var. Förhoppningsvis är Rhodos helt annorlunda från här och ger samma effekt på mej som Vimmerby ger. 

Iallafall så drog jag med Sandra till Avesta idag för Filip skulle kolla på Monster Trucks så vi följde med hehehehe, fett coolt av oss. Vi satt och väntade i en timme på att det skulle börja och då stektes man ihjäl. Den värmen kunde ha varit på förmiddan istället så att jag kunde fått sola. Jag känner mej så blek nu! Tror dessutom jag kommer se ut som Matilda snart, brun på ena sidan och vit på andra, hahah. Jag skojar inte, ni ska se hennes mage. Det är ett extremt streck mitt på magen och på ena sidan är den brun och andra vit, jag vet inte hur hon lyckades med det! :s

Inte för att vara taskig men hahahahahah!!


Ska ladda upp en bildbomb sen med bilder jag lovat att ladda upp men som jag inte gjort än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0