Bara för skojs skull

1. Skolan:
Vem umgås du mest med i skolan?
Brukar omgås med lite olika men mest Sandra, Matilda, Erika, Isabelle och Michaela :)
Hur är folket i din klass? 9b var bäst <3!
Trivs du? Trivdes blir det väl då ..
Vem är din bästa klasskompis? alla, klassen skulle inte vara detsamma utan någon <3
Umgås ni också på fritiden? Vissa umgås jag med på framtiden :)
Vem äter du oftast med? Sandra, MAtilda, Erika, Isabelle och Michaela, Tim och leo kan vara med också :)
Gillar du skolan? Nej
Har du bra betyg? Jodå, jag är nöjd :)
Vad är ditt medeltal? VA?!

2. Kompisar
Vem är din onormalaste vän?
Allihop, ingen är den andra lik :D
Var lärde du känna honom/henne? Skolan :)
Vem är din roligaste kompis? Alla är roliga på sitt vis!
Vem önskar du du var vän med? ORLANDO BLOOM! hahha
Vem är din konstigaste vän? Allihop ...
Din bästa killkompis? Jon :)
Vem har du mest gemensamt med? Det vet jag faktiskt inte :O
Din sportigaste vän? Jon -.-

3. Kärlek
Är du kär nu? Ja ^^
Har du någon pojkvän? Nej
Är du singel? Jodå
Har du någon på G? Kanske det ^^
Trivs du med det du har? Yes :)
Är någon kär i dig? Tror så ^^
Är det en vän? Ja det tror jag väl :)
Har du någonsin krossat någons hjärta? Vet inte, jag tror det
Har någon krossat ditt hjärta? Ja
Om du är singel, hur länge har du varit det? Två år snart
Vem var din förra pojkvän? Jonas
Hur länge varade det? 1 månad och 30 dagar
Är ni fortfarande vänner?
Vill du ha tillbaka honom?

4. Familj
Har du en familj?
Ja :p
Hur många är ni i din familj? 5 med djuren
Varifrån är din mamma? Härifrån
Varifrån är din pappa? Härifrån
Trivs du med din familj? Jadå
Har ni något husdjur? Japp
Vem har du bäst förhållande med i familjen? Helt ärligt tror jag att det är simba
Kan du prata om allt med din familj? nej.
Låter din familj göra allt vad du vill? nej, inte ens nära
Har ni fint hus? Nej

5. Musik
Vem är din favorit artist?
Vet inte, alla möjliga
Vilka är ditt favoritband? Skillet <3
Vad betyder musik för dig? För mycket
Spelar du något instrument? nej
Hur ofta hör du på musik? åtminstone någon timme per dag, olika från dag till dag
Ska du se något band i framtiden? Inte vad jag har planerat men det kommer jag säkert

6. Socialt och party
Festar du ofta? Nä :p
Gillar du att vara ute och vara social? Jadå, eller vissa dagar så orkar jag abra inte men för det mesta :)
Skulle du vilja ha en romantisk myskväll eller partykväll? Jag kan ta båda två :)
När är det som bäst med evenemang och fest? En varm sommarkväll!
Vem åker du på party med? Brukar inte va på fest men det är väl lite olika :p
Vad var du på sist? Klassfest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0