I'm a bandit for life

Tror Erika hade lite tråkigt medan jag kolalde på Sex and the City och eftersom jag har tråkigt nu kan jag svara på hela skiten.
erika    ,, säger:
nevermind
adam är lite läskig nu....
var bara tvungen att sägadet
4 JÄVLA CIHPSPÅSAR?!?!?!?!! Har du någon aning om hur mycket popcorn som hade fått plats i den????????
YUMMY
I <3 Popcorn
Kände bara för att skriva til dig där, fastän jag vet att du inte svarar
Men ändå
Det kan vara kul att få skriva av sig ibland
Men ibland får jag extremdamp på tangentbortdet. Det är inte lika kul..
NU SKA JAG GÅ OCH SOVA!
jag kanske kan inatt
tidigt på morgonen ska jag tilll tandläkarn.
dom ska lägga plast mellan mina tänder.
BLÄ*
jag kommer vara den nya plastmannen!
cool
btw så ska jag sörja mitt hår ett tag först
så snart ; GODNATT
men inte riktigt än
Men snart!
annars däckar jag här i soffan.
FAST NÄ
jag sov till halv 12 idag.
det är NÄSTAN nytt rekord.
supercoolt
BYE!
not
hihihihihihihhihihihi
ruuuuuuligt.
jätte
men godnatt på riktigt nu
GODNATT!
erika    ,, säger:
nevermind
adam är lite läskig nu....
var bara tvungen att sägadet
4 JÄVLA CIHPSPÅSAR?!?!?!?!! Har du någon aning om hur mycket popcorn som hade fått plats i den????????
YUMMY
I <3 Popcorn
Kände bara för att skriva til dig där, fastän jag vet att du inte svarar
Men ändå
Det kan vara kul att få skriva av sig ibland
Men ibland får jag extremdamp på tangentbortdet. Det är inte lika kul..
NU SKA JAG GÅ OCH SOVA!
jag kanske kan inatt
tidigt på morgonen ska jag tilll tandläkarn.
dom ska lägga plast mellan mina tänder.
BLÄ*
jag kommer vara den nya plastmannen!
cool
btw så ska jag sörja mitt hår ett tag först
så snart ; GODNATT
men inte riktigt än
Men snart!
annars däckar jag här i soffan.
FAST NÄ
jag sov till halv 12 idag.
det är NÄSTAN nytt rekord.
supercoolt
BYE!
not
hihihihihihihhihihihi
ruuuuuuligt.
jätte
men godnatt på riktigt nu
GODNATT!

SV:
okej
vadårå??
jag vet!!! men mamma orkade inte göra så mycket popcorn så jag fick nöja mej med fyra chipspåsar...
I know!
Me 2 <3
Man kan ju alltid hoppas, jag svarar ju nu :D
Ja precis
Nej det tycker inte jag heller, fast mitt dampar inte så jag behöver inte dampa tillbaka! :)
Varför har du inte kunnat då? :O
Varför ska du få plast för och när skulle du komma till mej btw?
Sandra var plastman före dej så det är inte lika coolt längre, sry ....
Just ja, show me your hair!!!
Tänk så är du värsta skitsnygg?? Hoppas du inte blev snyggare än mej nu ...
Vad är ditt rekord då? :O
Nu har du sagt att du ska gå sjutton ggr, när gick du egentligen?



Alltid bra på bild vare ja. :D

Kommentarer
Postat av: erika

Jag är fantasktisk grym!

Hur blev Sandra plastmannen?

Jag är jävligt plastig nu.

Jag kommer till dig såfort du orkar svara på sms.

& Så kan jag berätta jag tänker minst 10 mjuklassar. et har jag aldrig gjort förut.

& mitt rekordi att sova länge är ungerfär kvart över tolv, men jag ska aldrig spräcka det! Då kanske man missar lunchen, & det är ju den bästa tiden på hela dagen! :')



Som ett tillägg så kan jag säga att jag ALLTID blir bra på bild, du är bara avundsjuk! Jg sa verkligen bli fotomodell när jag blir stor. Jag är ju snart 1.58cm, så jag är inte så mycket kortare än alla andra! Wish me luck. Jag ska erövra världen!

Fast då ska bara minimajsar få bo där.

Jag gillar verkligen minimajsar.

Jag hoppas dom gillar mig

2011-06-16 @ 13:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0