It feels like you did it for fun

Jag sa ju att jag skulle berätta om dagen på Gröna Lund och så men jag har egentligen inte så mycket att säga. Vi fick gå för att komma dit så jag var ganska färdig när jag kom dit för att jag gick så mycket innan (jag har inte bra kondition så jag tror inte jag gick så mycket egentligen) så när vi väl kom in ville jag bara sätta mej ner men då skulle vi hitta skåp att lämna väskorna i. Vi blev ihjälskrämda av en björnkostym eller vad man nu ska kalla det och sen fick jag springa runt och prata med random folk för att först hitta till skåpen och sen för att växla pengar. Det första vi åkte var Jetline och jag tyckte den var ganska kul. Det var ju kul att jag satt och sa åt Sandra att det var lugnt och så för hon satt och blundade sen två sekunder senare skrek jag som en idiot hahah.. Ni ska bara se blåmärket jag har efter att jag åkta Jetline också. Nu har det ju lagt sej men jag har fått många munnar att gapa med det blåmärket.
Syns inte alls lika bra där men det har lagt sej där också, det var värre förut.
Sen åkte vi en hel del och så var vi in i Spökhuset och Lustigahuset som jag inte har så mycket att säga om förutom att spökhuset var fett kul haha!
Jag åkte även Insane och den var helt okej! När man blundade. Jag kollade knappt en sekund när vi åkte haha, så fort den började röra på sej så blundade jag feg som jag är. (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0