Sleepless in the night

Godn morgon.
Klockan tio över fem gick jag upp idag, jag funderar på om det verkligen var nödvändigt .. Vi åker till Stockholm klockan sju, klassen och jag, och bussen går klockan sju och väntar inte på någon som kommer försent och jag vet hur jag är så så fort klockan ringde halv fem så flög jag upp men när jag tillslut var lite vid medvetande och fattade att klockan var halv fem bestämde jag mej för att sova ett tag till. Tio över fem var jag pigg och gick upp.
Men jag ska inte blogga bort all min tid, jag har nog en hel del att göra, eller så har jag knappt nåt alls. Jag rensade kameran igår så jag kan ta 509 bilder och den följer antagligen med till Stockholm idag. :)
Gammal bild från Stockholm.
(glömde ladda upp inlägget när jag åkte så laddar upp det nu ändå, tog massa bilder! eller inte jag men typ alla andra gjorde åt mej haha berättar mer sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0