So put the record on

Nu har jag fixat lite till, två grejer kanske? Ändå tog det fler timmar haha. Jag ska fixa lite mer och ändra något som jag inte tycker ser så bra ut och så men det är inte så viktigt nu, nu är det viktigare att städa mitt rum. Jag tänkte göra det klockan tre inatt men jag bestämde mej för att testa sova först och om jag inte hade somnat före fyra skulle jag städa istället, jag har alltid mer städlust när det är sent så. Men jag somnade, jag drömde att både jag, Erika, Sandra och min lillebrors tjej var gravida. Jag var dessutom gravid för andra gången med samma person, eller det var vad jag sa. Och sen drömde jag om skolavslutningen också, jag har drömt om den sen vi slutade, fast det har varit olika hela tiden. Jag saknar det redan samtidigt som jag längtar till gymnasiet. Nu ska jag inte prata mer om det, jag ska ta och städa mitt rum.


Kommentarer
Postat av: johanna

bra på att designa? :D

btw,fin blogg!

2011-06-22 @ 21:17:14
URL: http://johannabergenstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0