Sommar <3

Har krånglat fram en ny header. Den duger, bakgrunden snodde jag från nån sida och sen ska jag ändra rubriker, wrappern o.s.v. Det kommer inte bli stora ändringar, kanske på rubrikerna då där jag tänkt byta teckensnitt och färg, kanske storlek och placering också men lite nytt kan behövas. Annars så får den vara som den är, inte många som läser ändå så.

Jag har ett myggbett i armhålan, hur får man det?! Det kliar utav helvete så jag sitter här och känner mej som en apa. Det hjälper inte att mina ben är helt orakade heller. Skönt med sommarlov haha! Nu tänker jag ta och äta en macka med smör, salami, hushållsost och "kossa ost". Har ingen aning om vad den heter men jag tror det står "Vache del rit" eller något liknande på den och så är det en röd kossa på. Hitta bild på google och det stod tydligen "La vache qui rit" men det är väl i princip samma sak? Ett ord mer eller mindre skadar inte! Tror det betyder den skrattande kon.


Kommentarer
Postat av: LouiseSandberg ♥ '

hej sötnos !

Nu kör jag igång med veckansblogg på min blogg ! :D

klicka gärna in dej på länken & kommentera "jag är med"



http://louiiiiiiiise.blogg.se/2011/june/veckansblogg-d.html#comment



lycka till !!

2011-06-22 @ 12:07:57
URL: http://louiiiiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0