Stan imorn

Nu börjar rummet se helt hyfsat ut, om man bortser från all hamstermat och damm som ligger på golvet. Ska ta bort några papper, dammsuga, torka golvet och sen är mitt rum rent! Äntligen kan jag gå på mitt golv utan att hålla på att dö för att jag klev på ett papper. Jag hatar att kliva på papper, känslan är fruktansvärt äcklig. Vet inte varför jag tycker det men så är det om jag har torra händer också eller nyss har duschat. Jag kan verkligen inte ta i papper då. Jag hatar det!
Imorgon drar jag och Matilda till stan, vet inte hur länge vi ska vara där och jag vet inte om någon mer ska med faktiskt men jag kommer när jag kommer. Vi ska iallafall äta på kina och shoppa och jag kommer antagligen köpa en mjukglass. Eller fler.

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Okej,bara undrade :)

2011-06-23 @ 11:14:14
URL: http://johannabergenstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0