So naughty, naughty

1. Finns de någon av de motsatta könet du gillar mer än vän? japp

2. Har du blandat mediciner med alkohol? Nej
3. Vilken färg har din mobil? Röd :p
4. Gillar du att läsa? Beror på men jag låter helt bli!
5. Har du något husdjur? Japp ♥
6. Äger du ett par vita string? Nej
7. Har du någon hemlig dröm? Jodå :)

8. Isåfall, vad? Jaduuu!
9. Favorit godis? SNICKERS!!!!! :love:
10. Hårfärg? Brun, med en svag nyans av brons

11. Vilken årstid tycker du bäst om? sommar, lätt!
12. Framför eller bakom kameran? bakom :)
13. Tycker du om kanelbullar? JA!
14. Har du någon pojkvän/flickvän just nu? Njae

15. När fyller du år? 28:e September
16. Vilken färg är det på dina väggar? Vit
17. Spelar du något dataspel? Nja, räknas facebook?
18. Isåfall, vilket/vilka? Faceboooooook!
19. Vilken musikstil? allt utom jazz, country, blues & vissa dansband!
20. Favoritfärg? beror på, på vad? :)
21. Går du på någon sport? Nej inte längre
22. Vilken färg har du på dina sockar just nu? Har inga

23. Vad sa du senast? "Nääää vad sööt!! Var är systemkameran???"
24. Favoritmat? Grillat <3
25. Vilken bok håller du på med att läsa just nu? en massa som jag inte orkat fortsätta i haha
26. Hur mycket shoppar du för varje månad? Olika
27. Har du en egen digitalkamera? Systemkamera :D

28. Vad ser du utanför ditt fönster? I fönstret på mitt rum ser man hyreshus och en lekpark, vår soptunna och en väg

29. Vad har du på dina väggar? två hyllor och en spik, tepter också
30. Har du många bilder på din data? Yes
31. Vem ringde dig senast? Matilda
32. Vad står det i ditt 48: onde sms? Haha vi tar 49:e ist  ";)"
33. Och vem är det ifrån? Hurtbullen

34. Har du körkort? Nope
35. Vad åt du senast? Tacos ♥
36. Gillar du skolan? Nej inte själva lektionerna men allt annat
37. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? I like big butts - Eman
38. Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort? Ja
39. Om jag säger va, så säger du...? Ja
40. Vilken var den senaste hemsidan du var inne på? Facebook 
41. Längtar du till något? Nej
42. Om ja, till vadå? - 
43. Vem pratade du senast med på msn? Adam kanske
44. Om du sträcker ut din högra hand, vad nuddar du då? Åt vilket håll?

45. Gillar du att bada? Om jag gör!
46. Brukar du bli nöjd med bilder på dig själv? Nej men jag kan leva med det

47. Har du någon dricka nära dig just nu? Nej men jag önskar jag hade!
58. Vad ska du göra idag? Inatt? Mina nattliga planer förstördes så jag ska sova...
59. Hur svarar du i hemtelefonen? Det beror på vem det är som ringer men oftast "Sofia"
60. Hur svarar du i mobiltelefonen? "Hallå"
61. Ringer du mycket? Jo, ganska
62. Från mobil? Ja jag ringer bara från mobil
63. Vem ringde du senast? Matilda, svarade hon? Näääää. Är jag förvånad? Nääääää.
64. l timmar sömn inatt? va?
65. Sover du ensam? Ja, oftast
66. Vad ser du fram emot? Stockholmsresan
67. Vad vill du ha just nu? En kram
67. Vem hånar du? ingen som jag kmr på
68.Vem saknar du mest? pappa
69. Gillar du någon? yes
70. Vem stör du dig på? det är alldeles för många!
71. Vem vill du sova bredvid inatt? hihi, vet inte om jag kmr få sova så mkt men ändå (a)
72. Vilken buss åker du oftast? 3 Horndal/Avesta
73. Vilken årstid är det nu? Sommar tycker jag :D
74. Har du varit kär? Ja
75. Är du kär nu? Ja

77. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Japp
78. Hur mycket är klockan nu? 22:37

79. Är du polare med grannarna? Nja, vissa
80. Har du varit utomlands? Ja
81. Var är dina syskon just nu? Bredvid mej
82. Vilken tid gick du upp imorse? Ett kanske
83. Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov tror jag
84. Vad är det första du gör på morgonen? somnar om

85. Vad ska du göra efter det här? Gå på toa och sen spela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0