00:40??

Det känns som klockan bara är sju! Men så är det väl när man går upp vad två, halv tre? Så jag är inte ens lite trött nu, däreemot kommer jag avra död på Måndag i skolan bara för att jag somnar så sent. Jag tänkte sova ut imorgon när det är sista dagen men jag hoppar nog över det, eller så gör jag såhär att jag sover imorgon, somnar sent på natten, är trött i skolan men klara mej ändå och sen somnar jag tidigt på kvällen på måndagen. Låter bra! Om jag inte får läxa då förstås...

Men nu blev jag sugen på glass, tar lite innan jag går och lägger mej vi hörs! :)


Kände för att dden skulle vara liten. :p

Kommentarer
Postat av: Matti

sv: jag är bäst:D:D

2011-03-06 @ 00:51:11
Postat av: Matti

fia jag vet att du längtar tills skolan börjar för så får du träffa mig varje dag MOHAHHAHAHA du blir inte av med mig:D:D:D:D

2011-03-06 @ 00:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0