Börjar morgonen med bilderna från igår! :)

Godmorgon! Tänkte berätta om gårdagen lite snabbt, med bilder och allt. Så det kanske inte går så värst snabbt när jag tänker efter.

Det första vi gjorde när vi kom dit var att sticka till Kina resturangen för att äta (såklart). Jag vet inte riktigt vad resturangen hette men jag kan med säkerhet säga att jag kommer äta där igen, det var riktigt gott. :) Då ska jag inte ta lika mycket, jag orkade verkligen inte äta upp det. 
Efter det shoppade vi lite och sen fikade vi. Det var väl ungefär det vi gjorde under den dagen, men roligt var det iallafall. :)

Min tallrik..

Sandras tallrik. :)

Matilda och hennes tallrik. :)

Erikas tallrik. :)

Och bellas tallrik tog jag aldrig kort på men hon åt så fjuttigt också. ;)
Tog varsin lyckokaka också, däremot tog jag bara kort på min.

Roligt i provhytten.

Matildas bakelse, elelr vad ska man kalla det? Minns inte vad den heter men den var god! :)

Jag har inga kommentarer till den här bilden.


Läste lite bloggar medan jag laddade uupp bilderna, bl.a. så läste jag några bloggar från folket som var med igår och alla verkade vara lika förbryllade över min portion med mat! Hahahah, det verkar som dom tyckte jag tog lite för mycket, särskilt med tanke på att jag hämtade mer när jag inte ens hade ätit upp. ;)

Kommentarer
Postat av: matti;D;D

Fia:P

Vad tänker du på när du ser erikas fritterade kykling?

hahha

Bara undrar!!XD :D:D

2011-03-01 @ 17:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0