Dag 26 – Mina rädslor



När man frågar vad jag är rädd för är alltid det första som kommer upp i mitt huvud spindlar. Det är nog det äckligaste som finns enligt mej och jag får seriöst panik om en spindel kommer nära mej. Jag höll på att köra åt helvete med cykeln en gång bara för att jag hade en spindel på armen, jag släppte styret smart som jag är. Nej usch, spindlar är hemska djur och jag vet inte ens varför jag tycker det.

Sen är jag ju rädd för annat också, som att bli ensam och jag har en konstig fobi för utomjordingar också. Men det är bara ibland av någon anledning och då blir jag extrem också. Nej usch.. Lastbilschaffuörer skrämmer mej lite också. :s



hmmmm.... Ungefär så. Haha ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0