En kväll i stan :p

Vi käkade på Cityburger och trött som jag var garvade jag åt allt. Sen stack vi till Coop men det var tråkigt så jag drog med mej Johanna till Vega, dom andra segade dit efter ca. tio minuter. Då hittade Filip Resident Evil Umbrella nånting till Wii och köpte det så nu har vi nördat det i någon timme. Dessvärre tror jag att vi glömde spara, hehe. :tired: Jag kör inte banan med spindlarna igen!

Jag lät mitt hår självtorka idag också och jag måste bara få klaga lite, det gör jag aldrig om! Det blev cplockigt och jätte platt (utan volym) så nu ska jag fixa det innan jag går och lägger mej annars kommer jag må dåligt. :( Skoja bara, tror jag skulle överleva, men det är tveksamt alltså. Nejdå.

Men idag är mamma skit förbannad på mej så snart slår hon ihjäl mej om jag inte går härifrån så istället ska jag låsa in mej på mitt unkna och förövrigt stinkande rum och lyssna på Skillet hela natten så vi hörs imorgon om det finns något kvar av mej att höra vill säga.


Bilden är härlig! :)

Kommentarer
Postat av: matti

bilden är hemsk:(XD

2011-03-05 @ 00:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0