Fredag?

Det är Fredag idag, jag hade helt förträngt det. Fan vad fört veckan har gått! Men det är skönt, en vecka närmare sommaren! Jag vill verkligen ha sommar även om jag tycker vintern kan hålla i sej lite till så att jag kan åka snowboard. Men varma sommarnätter kan ingen slå. Jag förstår inte riktigt vad som är så härligt med dom heller, men jag vet att jag längtar som fan! :)

Matilda däremot har fått mej på negativa tankar och det är ovanligt för hon är alltid så positiv. Men hon tjatar hela tiden om att det här är kanske sista året vi spenderar tillsammans. Till hösten går alla skilda vägar, ingen har tänkt att gå på samma ställe och vi kommer träffa nya människor och sakta kommer vi ifrån varandra. Efter tio år tillsammans så försvinner allt, alla väljer varsin dörr och går ut genom den för att inte återvända. Det är inte säkert att det blir så men jag har en stark känsla av det, pessimist som jag är. Jag önskar tiden kunde stanna här.

Men min blogg ska inte vara deprimerande så nu ska jag ge mej! Istället så ska jag ta och försöka arbeta fram magmusklerna jag bestämt att jag ska ha till sommaren! :D


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jaså har du inte d?

2011-03-18 @ 21:30:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0