Hahah Filip..

Tänkte gå igeonom några gamla inlägg innan jag går och lägger mej. Det är rätt roligt att läsa om det och minnas massa saker!

Haha måste bara säga att Filip är rätt rolig för på TV:n var det några tjejer som höll på och lärde sej poledancing och Filip säger "Åh, sådär gjorde en tjej på spelet jag spelade och hon hade också bara BH och trosor!" helt uppspelt som att det vore världens coolaste sak och mammas reaktion var inte uppspelt som att det vore coolt överhuvudtaget. Hahah...

Btw: Jag hade nått mitt mål på wii fit, jag hade t.o.m gått ner lite mer! Bara 0.2 kilo mer men det var väl skit sak samma, jag nådde mitt mål och nu har jag ett nytt. ;p



Vilka söta egobilder jag hittade på mitt gamla minneskort. Den vänstra bilden är lite beskuren för jag blottade mej lite, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0