Hårinpackning

Godkväll.

Här sitter jag med en snabb hårinpackning. Den skulle bara verka i några minuter så jag ska snart gå och skölja ur den. Mina Söndagsplaner blev lite förstörda för att jag stack till Sandra som förövrigt kastade ut mej och sedan kom till mej istället. Så det jag hade planerat blev inte gjort men nu efter duschen så ska jag ta och läsa lite matte, träna lite snabbt vilket jag inte tror kommer ge något resultat alls och sen så får jag väl se till att sova. Fysiken får jag fixa imorgon, jag hittade en av labbrapporterna så jag har bara två att göra nu! :D

Nu är det dags att skölja ur det här så jag hinner inte lägga in någon bild nu heller. Strax tillbaka för att svara på kommentarer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du överdriver när du säger att jag slängde ut dig, jag hade inte tid -.-'

2011-03-21 @ 06:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0