Hittade gamla spel

Jag och Sandra gick ut och tog lite kort med hennes kamera och duktig som jag är glömde jag att lägga in dom när hon ändå var här. Vi kollade iallafall på någon film som hette något med Diary. Det var en nyare Disney film och fortfarande så tål jag den inte. Varför får alltid filmer sluta lyckligt? :tired:

Nog om det. Igår tror jag att det var jag sa att jag skulle spela Ocarina of Time på kvällen, men Filip och jag hittade en hel bunt gamla spel till vårat Playstation (det kanske bara var sex spel men det är fler än vad vi har haft innan) så jag provade två av dem. Filip provade alla men jag hade fullt upp med ett spel som jag bara dog på hela tiden. Jag har ingen aning om vad det är för spel för det står "Demo 55" eller någon annan siffra så riktiga spel är det ju inte heller. Men det spelar inte mej någon roll, jag kommer fortfarande ha något att göra ett tag nu! Men jag vill faktiskt hellre komma vidare på Ocarina of Time just nu. Däremot tror jag att jag har fastnat någonstans igen. På Onsdag ska jag sitta och nörda Ocarina of Time bara för det. Jag bestämde det nyss. Jag har ju studiedag då så då kan jag gå upp lite tidigare och spela hela dagen! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0