I'm warning you, if you take one step closer, I'm never letting you go

Känner mej inte alls trött men jag ska gå och lägga mej iallafall. Lägger mej och lyssnar på radion tills jag blir trött, eller så spelar jag spel på mobilen. Jag kanske letar efter vad som stinker på mitt rum.. Det är riktigt hemskt, jag ahr letat igenom rummet men jag hittar inget och det är inte Cherry's bur heller. Usch... Jag kanske tänker disinfektera heller rummet och sammtidigt byta tapeter och skit! Fast det tvivlar jag på, jag vill helst byta färg på garderoben men annars funkar mitt rum rätt bra, om man räknar bort att tapeten är trasig. Jaja, det var väl skit sak samma, jag går och lägger mej nu, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

händer det där på bilder ofta på något vis? xD

2011-03-06 @ 16:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0