Jag har tråkigt idag

Vilken färg har dina skor? - Dom ska vara vita men dom är gula hahah
Hur många sms har du skickat med din telefon? - 3733
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - Erik
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - En hel jävla massa
Vilka namn finns i din smsinkorg? - Många!
Vem kysste du senast? - Filip fick en puss igår morse, det får räknas nu :)
Vem kramade du senast? - Matilda kanske?
När såg du din bästavän senast? - Igåår, men mich var inte där
Din favoritfilm? - Har ingen
Din favoritlåt? - Har ingen
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Har alltid gjort :)
När vaknade du imorse? - Halv tio ungefär
Gillar du hästar? - Jodå
Har du ett turnummer? 22 ftw ! :D
Vem hade du velat träffa just nu? - Hehe ;)
Vilket är det bästa året hittils? - Jag tänker inte så :)
Är du kär? - Ja
Är du en rökare? - Nope
Föredrar du snus eller rökning? - Inget helst :)
Vad heter du i mellannamn? - "Ellie"
Har du en blogg? - Nej, vem är så dum att den bloggar? :O
Vilken klass går du i? - 9b
Är du oskuld? - Ja i rumpan :D skoja, jag tänkte på fb, inte för att ni fattar vad jag menar men haha :)
Ditt favoritband? - Har inget speciellt men Skillet om nåt
Din favoritartist? - ingen speciell
Thåström eller Håkan Hellström? - Ingen, men tack ändå!
Göteborg eller Stockholm? - Stockholm tror jag, men jag har aldrig varit i Gbg :blush:
Var bor du? - Hemma
Var vill du bo? - Borta? Eller haha nej jag vet inte. :) I ett strandhus, vis en strand såklart!
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - Marry You - Bruno Mars
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - The Sweetest Ass In The World - Radio Version - Alex C., Yass 
Vem skrev åt dig på msn senast? - Jimmy tror jag
Vem skrev du senast sms med? - Tobias
Vem ringde dig senast? - Mamma
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - En smutsig ruta med en sol i bakgrunden :p

Blind eller döv? - Blind tror jag
Har du MVG i något? Isåfall vad? - Snart har jag i Fysik :D
Hur gammal tror du att du kommer bli? - 325 :)
Vad vill du jobba/jobbar som? - Något roligt :)
Var är dina syskon just nu? - På klinten tror jag
Senasta kändisen du såg? - Hmmm typ Erik Grönwall & Calle Kristiansson?
Favoritkändis? - Ingen speciell
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Det vet jag faktiskt inte
Har du piercingar? Isåfall, var? - Öronen
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - Lyssnar på musik just nu så Now you're gone :p
När grät du senast? - Lääääängesen!
Är du vig? - Haha verkligen inte!
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - 'Klinten' till Tobias
Använder du hårspray? - Yes
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej :D
Uppsatt hår eller hängande? - hängande
Vill du gifta dig i framtiden? - Nej
Vilken vän vet mest om dig? - Sandra skulle jag tippa på
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Jodu
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - Jimmy tror jag
Vad stod det i din senaste händelse? - Har inte kollat på ett tag men tror det stod "Matilda Forsberg har taggat två bilder av dig"
Vad var det senaste du installerade på din dator? - Skrivaren
Vem är den perversaste person du känner? - ellinor möjligtvis

Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Kläderna eller munnen tror jag
Favoritdryck? - Coca cola tror jag
Favoritdryck innehållandes alkohol? - Bacardi Breezer; melon
Senaste CD-skivan du köpte? - Skillet - Awake
Har du några plancher i ditt rum? Nej
Vad ska du göra i sommar? - En hel jävla massa! :D
Hur många har du strulat med på en kväll? - Haha, noll
Har du rökt på/knarkat? -
Hur ofta festar du? - inte ofta
Favoritskådespelare? - orlando bloom (AA)
Favoritkomiker? - Vadfan heter han då? Magnus Betnér tror jag :)
Klänning eller kjol? - beror på. Hur ser dom ut?
Har du varit med på TV? - Japp
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - Vad går det för program på morgonen? Haha
Snyggaste kändisen? - Orlando Bloom
Vart vill du resa innan du dör? - Ingen aning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0