Meet me at the hotelroom

Vad osocial jag har blivit. Men jag har blivit ganska upptagen också. Jag gör inte speciellt mycket och ändå känns det som att jag gör allt på samma gång! Det var som att idag glömde jag att jag hade sovmorgon så tio i åtta var jag klar, sen sa Jon att vi hade sovmorgon. Jag blev såhär glad. :tired:
Och provet igår gick rätt åt helvete om man får uttrycka sej så. Jag kunde ingenting! :S Men alla blev ganska försvånade över provet och jag har inte hört någon som tyckt att det gick bra så antingen har kanske alla dåliga betyg eller så gick det jävligt bra. Men nu är det gjort och förhoppningsvis så slipper jag göra det ännu en gång. Däremot måste jag göra klar reflektionen och det får jag ta och göra nu.


Tog lite kort på matilda igår också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0