Palla

Idag tycker jag verkligen inte om spotify, mellan varje låt ska Danny Saucedo (stavning?) sjunga sin jävla låt som var med i Melodifestivalen i år och jag tror jag kan den utantill nu. Kan dom inte ens variera reklamen lite? Shitface! Skoja, tkr det låter cp med angryface bara och jag tkr inte sadface passar in då blev det shitface. :)



Mina bilder blir alltid lika bra när jag inte orkar vara noggrann, haha.
Nog om det, jag tänker lägga upp en "dagens" istället.

DAGENS LÅT: En hel massa
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor, underkläder, linne & den svarta magtröjan i inlägget här under! :)
DAGENS DUSCH: Ingen än så länge! (svarar så jämt men det är för att jag duschar på kvällen, jämt)
DAGENS FRISYR: Ingen speciell, morgonfrillan
DAGENS MAT: Inegn än så länge men ska käka det nu :)
DAGENS HÄNDELSE: Jag tror det var min duktiga hjärna som kom på att jag inte har skjuts lite för sent :tired:
DAGENS PLANER: Klinten ikväll, annars vet jag inget
DAGENS VILL HA: Bättre låtar till Spotify, har tröttnat på mina :(
DAGENS SAKNAD: Sommaren
DAGENS DROG: Majsbollar (vet att du älskar mej erika ;))
DAGENS TRÅKIGASTE: Det mesta
DAGENS KÖP: Inget
DAGENS HUMÖR: Lite trött
DAGENS SJUKA: Mår fint! :)
DAGENS KOMPLIMANG: Ingen
DAGENS SKRATT: Inget
DAGENS BILRESA: Ingen
DAGENS GRÅT: Ingen
DAGENS DRYCK: Ingen
DAGENS LÄNGTAN: Sommar!
DAGENS TELEFONSAMTAL: Kristina
DAGENS PERSONER: Me, myself and I!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0