Porträtt målning

Det är ju inte alla som brukar sitta och äta tacos halv ett på natten. Jag som trodde att jag skulle hinna dammsuga innan jag gick och la mej men det kan jag ju glömma. Jag får göra det imorgon istället. Får se om vi får veta något mer om kabarén också, jag längtar så mycket! :D Vi får också se hur långt jag kommer på porträttet. Om det inte blir allt för missbildat så kanske jag tar en bild och visar. :)



Ungefär såhär ser skissen ut, det är lite som är ändrat och tillagt men det är inte så stor skillnad vad jag vet. Den håller jag på att måla just nu. Minns inte vilka färger vi använder eller vilken sorts teknik vi använder oss utav men det kan jag upplysa er om imorgon!

Godnatt. :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: Jaha härligt:D

2011-03-21 @ 07:40:24
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv; Tack!

Jo, allt är bra med mig :)

2011-03-21 @ 19:22:18
URL: http://johaannasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0