Så roligt att minnas!

Jag tröttnar aldrig på att titta på bilder, det kan jag sitta och göra i flera timmar. Jag älskar det verkligen! Bilderna här nedanför är nog inte så intressanta för er att se men hade ni setat bredvid mej när jag gick igenom dom första gången hade jag haft något att berätta om varenda bild även om det bara är en bild på en skruv! Jag skulle nog kunna berätta en hel del om hela den dagen, däremot låter jag bli, men vill ni veta så är det ju bara att fråga! :) Nu ska jag inte skriva världens längsta text om det här utan ni får bara se bilderna.



Bilderna kom i en annan ordning än den jag laddade upp dom i men det var väl skit sak samma! Jag skulle kunna ladda upp hur mycket bilder som helst men om jag laddar upp alla bilder på en gång har jag ju inga till senare. ;) Så det fick bli bara några bilder ur en utav mapparna, hihi. :D

Kommentarer
Postat av: Matti

jag och mich har snygga tår:D:D

2011-03-13 @ 14:32:58
Postat av: erika

jag tror jag var med när du tog varenda jäkla bild ;o Jag har övermycket att säga om varenda en !

2011-03-13 @ 17:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0