Spotify ♥

Har lagt till lite låtar på Spotify nu. Jag har kommit på att jag föredrar låtar som nog ingen jag känner förutom Ellinor möjligtvis, kanske inte ens hon, skulle lyssna på. Men jag blir glad av dom så imorgon ska jag nörda Spotify och fixa lite fler. ;) Ska ta och fixa ogjorda saker till skolan undertiden eftersom jag inte har några läxor än så länge. Tycker det är ett bra tillfälle då, däremot är det också ett bra tillfälle att ta det lugnt vilket jag föredrar framför läxor så det blir svårt.

Men något som inte blir svårt är nog att somna nu. Jag går och försöker, vi hörs imorgon. ♥



Nattuhumor, eller vad ska man kalla det? Men det är nog mest för att jag verkligen kan föreställa mej hans reaktion framför mej och i mitt huvud låter han jätte roligt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0