Stationära datorn ♥

Det blev inge Malin idag, vi tar det imorgon istället. Det skulle bli så tight annars eftersom vi var tvugna att skicka iväg mormor med ambulans och så. Istället gick jag ut och fotograferade med Sandra som förövrigt är hemma och äter nu. Hon kommer tillbaka senare för vi fick igång den stationära datorn ochs ka därför kolla lite bilder där. När jag rensat den lite och fixat internet till den kanske jag kan ladda upp bilder, ananrs kommer jag ändå sno Sandras USB-minne och lägga in lite bilder på den här datorn. Önskar min externa hårddisk hade fungerat nu.. Jag måste verkligen lämna in den!



Det bränner i mej varje gång det påpekas. Jag försöker låtsas som ingenting, men hur lätt är det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0