Svarar på kommentarer imorgon

Som sagt svarar jag på kommentarerna imorgon för nu ska jag borsta tänderna klart, fixa lite mer träningsvärk och sen ska jag sova efter det "fruktansvärt hårda" träningspasset.

Just ja, bussresan till Avesta var lång. Vi åkte som vanligt från Horndal, genom Morshyttan, till Fors men i Fors åkte bussen runt skolan, och tillbaka och ut i Lycka, bort till Åsgarn och den skiten. Långt ut till ingenstans kan man sgäa.. Jag trodde vi hade tagit fel buss igen, haha.. Men den åkte tillbaka till Fors igen och sen åkte den in i Folkärna, där somnde jag, jag drömde om kemi igen, jag tror jag pluggade lite för mycket... Haha.

Och imorgon följer jag antagligen med Isabelle hem, så ni som tänkt kidnappa mitt hus kan ju glömma det. ;)

Orkade inte lägga in bilderna från mobilen så ni får en annan bild jag la in idag. :p
Jag tkr inte om att vara seriös, men det kanske ni har märkt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: i photoshop:9

2011-03-18 @ 07:26:21
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

tack söta du

allt bra idag?

kraaams

2011-03-18 @ 10:27:14
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0