Syror och baser

Åh gud, jag vill gå och lägga mej. Jag kan allt om syror och baser nu och det är inte mycket med tanke på att det inte bara handlar om syror och baser och jag har några miljarder till papper känns det som. Eller hela kemiboken rättare sagt. Det är bara att läsa igenom sammanfattning efter sammanfattning och försöka minnas. Tyvärr så minns inte jag på det viset utan läser jag så läser jag bara utan en baktanke som försöker minnas det där en gång. Jag rabblar bara det som står där utan att ens lyssna på mej själv ungefär. Ögonen följer raderna men tar inte upp orden som står på dom. Så istället gör jag mina egna sammanfattningar efter varje gång jag läst en sammanfattning från boken och det funkar men det tar längre tid. Så varför sitter jag och skriver här för? Hmmm bra fråga. Jag går och hämtar min Coca Cola istället så att jag håller mej vaken åtminstone.


saknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0