tidsfördriv

AVSLUTA MENINGEN:

Jag har insett att filmer gör mej bara deprimerad.
Jag lyssnar på musik som jag tycker är grymt bra, i två minuter.
Jag pratar med mej själv ibland.
Jag tycker om ost.
Jag avskyr när folk är allmänt dumma i huvet.  
Min första vän hette Magnus tror jag.
Kärlek är obeskrivligt.
När jag borstar tänderna sitter jag oftas vid datorn så det kan ta upp till en halvtimme..
När jag lagar mat är det aldrig något komplicerat jag lagar.
Jag tänder på strömbrytaren. ;)
Det
sexigaste yrket är svårt att komma på. Jag har ett antal men jag vet inte vilken jag skulle välja. ;)
Det är charmigt när en kille rodnar.
Jag är rädd för spindlar.
Den värsta känslan är när man mår så åt helvete illa att man vill köra ner fingrarna i halsen bara för att få spy. 
Den bästa känslan
är när man vet att man har någon man kan hålla om.
Jag är bäst på allt!
Jag är sämst på att förklara saker. Men jag är ändå bäst på allt. :)
Om jag va ett djur skulle jag kissa på folk jag inte gillar. :)
O
m jag va en insekt skulle jag vara ihjältrampad om två minuter kanske.
Om jag vore ett redskap skulle jag
vara överanvänd.
Jag kommer alltid att vara väldigt varierande av mej.
I sommar ska jag bli neger!
Sist jag grät var igår. Jag klarar inte av att se filmer.
Jag kan garva åt ungefär vad som helst.
Jag kan inte alltid säga nej.
När jag vill tänka så vill jag helst vara ensam.
När jag bakar så bakar jag det jag vill baka?
Min mobiltelefon kan jag inte låta bli att tafsa på lite då och då.
När jag vaknar på morgonen gör jag allt för att försöka somna om.
Innan jag går och lägger mig smsar jag och lyssnar på musik.
Just nu tänker jag på Magnus Carlsson :p
Bebisar är underbara! Tills dom börjar skrika...
Idag har jag gått upp tidigt!
Ikväll ska jag spela Ocarina of Time.
Jag vill verkligen ha tandställning.

Kommentarer
Postat av: carro

haha, man ser ju vissa drag ;) hahah

2011-03-27 @ 15:17:02
URL: http://caarroozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0