Fashion in my way

Kung på att komma på rubriker! Engelska är verkligen min starka sida. (ironi)
Jag brukar aldrig nämna kläder eller något i min blogg men jag kan väl visa vad jag har köpt, jag köpte ju bara 3 plagg ändå. Alla köpta på H&M och priset minns jag inte eftersom jag bara behövde betala 7 kr. Presentkort är bra att ha. ;)



Vilka sjukt snygga läppar jag har. Det är iallafall den svarta jag har på mej som jag köpte och dom andra två som ligger på sängen. Det låter som att jag just idiotförklarade er... Men man vet ju aldrig! Haha.



Funderar på dom där leggingsen (heter det så?) också.

Förresten måste jag bara få säga att den här  luktar fruktansvärt gott! Ge mej (a)


Kommentarer
Postat av: Matti:D:D:D:D

hahahaha bara för jag suger så heter det jegginsXD

jeans+leggins=jeggins

hahahaha

XD

2011-03-01 @ 17:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0