My courage is your weakness

Filip hade massa kompisar här och jag orkade inte med att dom sprang runt mej hela tiden så jag satte mej i köket och somnade mot kylskåpshandtaget, så jag har ett jättefint märke på kinden nu. Det ser ut som att jag har blivit masshandlad, jag är helt röd vid ena ögat haha. :p

Jag tänkte ta och lyssna på spotify nu men innan det tänkte jag berätta att jag fick högsta betyg och alla rätt på Asienprovet som jag hade innan lovet, föreläsningen vi var på igår var ganska underhållande till en början och han sa mycket vettigt, han pratade om rasism. Vecka tretton är det praktik men jag valde att testa på gymnasiet den veckan istället så måndag och tisdag den vecka tillbringar jag på Samhällsvetenskapligaprogrammet eller var det nu heter, SA kan vi säga, onsdag är jag ledig och torsdag och fredag går jag till Naturvetenskapligaprogrammet som jag tror det heter, NA iallafall. Jag ser fram emot det, däremot kommer jag inte hitta någonstans! Som tur är har jag ju Mich. :D


Bäst som jag är. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0