Ballar av stål

Sitter och kollar på Ballar av stål nu, men det är reklam. Jag tänker gå och lägga mej efter det för jag har så sjukt ont i huvet och känner mej så fruktansvärt trött så om jag ska orka plugga mer imorgon är det nog smartast att lägga sej tidigare idag. Jag skulle egentligen lagt mej för ungefär en timme sen men av någon anledning gjorde jag inte det. Jag borstade tänderna då men jag gick aldrig och la mej. Nåja, jag kommer ändå lägga mej tidigare än vanligt och det är bra. Men jag skulle bra gärna vilja lgga mej nu... Jag kanske går och lägger mej innan det är slut, så att jag somnar någon gång. Skit samma, det behöver ju inte ni veta! Godnatt med er!



Jag gillar bilderna och jag vet redan att Sandra bjuder för hon gillar dom minst lika mkt! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

gör jag ju inte -.-

2011-03-15 @ 15:27:58
Postat av: E M I A M

Söt blogg ;)

2011-03-15 @ 19:50:32
URL: http://emiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0