You try to look so pretty. Soon you'll look like a Hello Kitty

Det blev lite jäktigt idag så jag hann inte ta någon bild men det kanske var lika bra det. Jag målar bara grunden nu också så det ser inte så bra ut, allt ser bara slätt ut. Vi målar iallafall med akryl. Det är roligt men jag tycker inte riktigt om att blanda färger för jag får aldrig till dom!

Vi fick en del av manuset till kabarén idag också, och vi fick våra roller! :D McHorndal heter kabarén men mer tänker jag inte säga. Allt är typ jätte hemligt så jag vill inte säga något ifall att någon på skolan eller inom kommunen läser, jag tror inte riktigt det men man vet ju aldrig.

Resten av kvällen har väl varit allmänt cp och nu sitter jag här. Jag ska kolla bilderna Matilda har tagit och lägga in dom i datorn. Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0