Magsjuka är ju absolut det bästa jag vet

Jag har varit vaken sen halv nio imorse, eller halv tio heter det nog eftersom man skulle ställa om klockan idag. Det ger mej en härlig känsla av att det snart är sommar!

Gårdagen var inte så lyckad. Ungefär vid nio gick jag ut och spydde ner hela trappen. Jag som trodde jag hade klarat mej från att bli smittad. Men nej... Och nu mår jag jätte dåligt, det känns som att jag har smittat hela Erikas släkt. Förlåt, verkligen! Jag trodde att jag var frisk men tydligen inte, förlåt.

Nu känner jag mej bra förutom att jag känner mej ganska slut men det är väl inte så konstigt när det enda jag har fått i mej är vatten och lite Coca Cola. Det var inte länge sen jag var magsjuk sist men det sägs att magsjukan bara går runt och runt just nu. Härligt, verkligen. Det är ju absolut det bästa som finns. :tired:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0