My day

Nu har jag kommit hem efter en inte så händelserik dag. Första lektionen vi skulle vara på kunde vi inte vara på för att de hade prov och den lektionen hade vi fram till lunch så vi satte oss och kollade på folk som gick förbi ist. Sen träffade vi på någon vars namn jag aldrig fick veta, han visade oss media huset där jag antagligen kommer vara under morgondagen! Jag längtar otroligt mycket! Han sa att om jag kan komma dit imorgon skulle jag få prata med Håkan som vet väldigt mycket om kamera inställnignar och sen skulle jag få ta några bilder och sen få leka lite med dom i photoshop! Jag kommer få skriva ut dom och ta med dom hem också, då kan jag skanna in dom i datorn och visa, om jag tycker dom är värda att visa vill säga. :)

Efter media huset skulle vi ha Geografi men vi blev törstiga och frågade om vi kunde ta ett glas vatten och kolla busstiderna så vi gick och letade efter det. Sen hade JAG Geografi i kanske en halvtimme för Micho skolkade, gud vad oväntat. Egentligen kunde jag fått håltimme där men jag frågade om jag inte kunde kolla i en Geografi bok ett tag. Sen skulle jag ha engelska men då skulle min buss gå så jag stack, väntade på bussen som tydligen inte ens gick förbi skolan, stannade en annan buss i tio minuter för att chauffören ville hjälpa mej med busstiderna. Det slutade med att jag fick gå till buss stationen och ta samma buss som Erika så det gjorde väl inte så mycket. :)

Gud vad lyckat måste jag ju säga. Och jag längtar som en apa till imorgon! :D


Och här har Johanna en till bild som hon kan spara eftersom hon aldrig är inloggad när jag är det så att jag ka skicka. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0