Matilda fixade mitt hår

Ursäkta den dåliga updateringen. (den är precis som den brukar men ändå) Jag stannade i stan längre för jag missade bussen och drog in till Matilda. Jag var i Mediahuset idag och det var därför jag var försenad för Håkan fick för sej att bränna photoshop och ge det till mej så jag har gratis photoshop! Men gissa vad? Bara för att det är jag så går det inte att installera. Men jag kanske inte har plats på datorn, jag pratade med Annica och hon bad mej att gå in på något speciellt och kolla något förut och där kunde man se det och hon trodde inte det skulle få plats på min dator. Gud vad krångligt det där var! Jag ska iallafall låta henne prova och funkar det inte så blir jag ledsen. :( Men jag är fortfarande glad för att jag fick gratis photoshop! :D Det var datorn som var seg på att bränna skivan och gjorde att jag kom försent till bussen. Men jag fick en gratis hårinpackning och sällskap hem så jag klagar inte! :) bara kanske på mitt hår för jag sa att Matilda fick göra vad hon ville med mitt hår...



Tydligen såg jag ut som Sandra så det var jätte hemskt! :( :( Nej jag skoja bara men Matilda sa att jag såg ut som Sandra. :P

Sen är det studiedag imorgon vilket jag hade glömt men det är fruktansvärt härligt! Jag funderar på att skippa det där med att gå upp tidigare men iof så om jag sover hur länge som helst kommer jag inte komma somna på kvällen sen och sen orkar jag inte gå upp på morgonen och missar bussen. Vi kör på att jag sover lite halvt som halvt så blir det bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0