NV

Nu sitter jag här, ny duschad och fräsch och tänker berätta om min skoldag som jag sa att jag skulle.

Vi går ju på Naturvetenskapligaprogrammet, eller vad det nu heter, idag och imorgon och det var mycket roligare än Samhäll. Men jag håller nog fast vid Samhäll ändå.

Första lektionen vi hade var iallafall Biologi, vi gick igenom blodomloppet och sånt jag redan kunde, sen skulle jag och Mich få sitta vid datorn men då kom Ulla (en väldigt vimsig lärare) och undrade om vi ville följa med och fika så vi drog, hehe. Sen hade vi historia, vi fick sitta i biblioteket och vi hade inget att göra så jag tänkte läsa en bok. Men dessvärre fanns inte boken jag tänkte läsa så jag var social med folk istället. Sen slutade vi, hade lunch, jag åk äpplen med kanel och det är mitt nya godis! Love it!!
Fysiken var rolig, vi skulle titta i en spegel och försöka skriva rätt men det gick åt helvete! Han mobbade alla men han sa att jag var riktigt duktig (A) Suck on that :P skoja bara. Här är några av mina otroligt fina reslutat.



Sen hade vi hål i en timme för att sedan gå på en lektion som vi var med på i tio minuter. Det var t.o.m. lektionen som jag lärde mej mest på ahhaha.

Nu ska jag sova så att jag inte missar bussen imorgon. Det var nära idag, jag kom precis samtidigt som den, hade jag inte sprungit hade jag missat. Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0