Vill inte till skolan imorn :(

Nu är jag klar, det tog "bara" ett tag för jag var tvungen att äta först, sen gjorde jag ren Cherry's bur och blåste håret men nu sitter jag här och är fräsch, om man bortser från att jag inte bytt till en ren pyjamas än. Usch, nu är det lite mer än åtta timmar kvar till skolan börjar och jag måste vänta på nästa lov. :( Men så långt kan det väl inte vara till det? Lite mer eller mindre en månad? Ingen aning faktiskt men mycket hinner hända på den månaden som t.ex. nationella provet i Kemi. Usch, skolan är förjävlig ibland. :(

Nej jag skriver för mycket, jag ska överlåta mitt skrivande åt socialt folk på msn och sms istället så hörs vi någon gång imorgon om jag inte somnar så fort jag kommer hem. Ha en bra första dag i skolan, det ska jag ha. (ironi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0