10 timmar och 45 minuter

Usch, jag blir deprimerad. Det är bara 10 timmar och 45 minuter kvar till skolan börjar! Det skulle inte skada om vi fick en till veckas lov, nu är det tillbaka till läxor och stress. Wihoo.
Det fick mej att tänka på en sak, min träningsvärk från häromdagen är borta! Jag fick lite träningsvärk men jag brukar få värre efter gymnastiken i skolan. Det märks hur otränad jag är, efter nästan varenda idrotts lektion får jag träningsvärk. Men jag ska köra på stenhårda mag- och benmuskler till sommaren! Hehe, men vill inte ha överdrivna muskler för det tycker jag är fult men ska fixa lite muskler till somamren iallafall. ;) Får se hur det funkar. Jag kanske blir smal som en pinne istället? Nej usch.

Nu påminnde jag mej om ännu en grej! Vi kommer antagligen börja lite smått med kabarén imorgon, jag längtar som fan! Jag undrar om manuset är klart.. Förhoppningsvis börjar de iallafall bli klart nu så att vi kan börja öva. Undrar om det finns några skådespelare i klassen. ;)

Höll på att göra ett collage men jag har fan inga idéer nu så det sket sej. Sticker in duschen istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0