Föreläsning imorgon

Fick ju nästan håret som jag ville ha det hihi.



Det är fortfarande lite blött på bilden och dessutom syns det inte lika bra där heller. Men nu ska vi inte prata om mitt hår utan jag ska gå och ta mej något att äta innan jag går och lägger mej. Det är ju ännu en hemsk skoldag imorgon. Men jag går inte så länge imorgon ju så .... Fan, det var föreläsning imorgon. Om vad vet jag inte, jag vet i princip ingenting förutom att det går på övertid. Missar vi gymnastiken då? Det borde vi väl göra? Jag skiter i gymnastik kläderna då och är det idrott ändå skyller jag på föreläsningen. Varför sätter man en föreläsning på vär korta dag?! Humöret sjunker, mycket! :tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0