Var social förfan!

Bara för att jag gick och duschade så försvann alla som var sociala på msn? Skulle alla dsucha samtidigt eller? Bra där. Jag gör en dagens och sen ska jag kolla om mitt hår vill göra som jag vill.

DAGENS LÅT: The Riddle - Prezioso /Marvin
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, underkläder, strumpor och en tröja
DAGENS DUSCH: Nyss :)
DAGENS FRISYR: Just nu lite små cp, vet inte hur jag ska förklara x) 
DAGENS MAT: Ost :D
DAGENS HÄNDELSE: Det har varit ett allmänt normal dag så jag vet inte riktigt
DAGENS PLANER: Föna klart håret
DAGENS VILL HA: Sommar, som alltid.
DAGENS SAKNAD: värmen
DAGENS DROG: Musik!
DAGENS TRÅKIGASTE: Filmen på SO:n!
DAGENS KÖP: Inge
DAGENS HUMÖR: Det funkar :)
DAGENS SJUKA: Inge sepciellt tror jag
DAGENS KOMPLIMANG: Ingen
DAGENS SKRATT: Kmr inte på något riktigt
DAGENS BILRESA: Har inte åkt bil idag
DAGENS GRÅT: Ingen :)
DAGENS DRYCK: Hallonsoda
DAGENS LÄNGTAN: Somamrlov
DAGENS TELEFONSAMTAL: Typ erikas fail? "Vadfan håller ni på med??" "Vilka ni?" "Är du själv?" "Ja?" "Jaha."
DAGENS PERSONER: Ingen speciell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0