118800

"Hur gammal ser jag ut att vara?"

118800: Tja Snygging! Du ser ut att vara 18, men du är en Sjukt snygg 18 åring som verkar mogen för din ålder! dina ögon är helt underbara, nästan så man druknar i dess skönhet! Älskar ditt vackra volymfylda hår och dina sexiga läppar! Kramar från oss killar på 118800.


"Vad säger du nu?"

118800:
Ja vad kan man säga förutom WOW! Vilken toksöt tjej du var, vi blir helt till oss här på kontoret. Kan tänka oss att du kommer krossa många hjärtan i sommar. Puss o kram från oss på 118800


"Skulle du ligga med mej?"

118800:
Det finns nog ingen som skulle tacka nej till att ligga med en sådan sexig gudinna som du! Ingen kille i världen skulle tacka nej till att få ha dig bredvid sig just i denna stund. Kramar från William på 118800.


"Vem är jag lik?"

118800:
Vilken stjärna, vilken glans! Du ligger på toppen bland dem finaste tjejerna jag sett. Helt klart är du lik sötnosen Ashley Greene och sedan lite från Sandra Bullock. Vackrare får man verkligen leta efter! Puss och kram från Johan på 118800.



Jag vet inte jag..... Är vi lika? nej? :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0