Blogglista

Allmänt
- hur länge har du haft din blogg?
1 år och tre månader typ
- Varför började du blogga? För att jag tyckte att det skulle vara kul att läsa sen och sen så berodde det nog mycket på att många andra hade börjat blogga också
- Det bästa med att blogga? När man får kommentarer :)
- Det sämsta med att blogga? Att inte ha något att blogga om!


Personligt
- Vad handlar din blogg om?
min vardag för det mesta
- Vad får du höra är bra med din blogg? Sättet jag skriver på har jag fått beröm för
- Vad får du höra du ska förbättra med bloggen? Min uppdatering



Kommentarer

- Får du ofta positiva kommentarer? jodå, mest mina vänner som kommenterar och dom är lite cpiga så dom kommentarera räknar jag fortfarande som positiva :)
- Får du ofta negativa kommentarer? nej :)
- Vad handlar de positiva kommentarerna oftast om? har fått kommentarer där det står typ "fin blogg" och så har jag kommentarer från kompisar som skriver allt möjligt :p
- Vad handlar de negativa kommentarerna om? Har inte fått några än så länge :)



Övrigt
- Hur länge tror du att du kommer blogga? Inte speciellt länge, har aldrig något att skriva om
- Hur många besökare har du? inte många.... olika varje dag men inte högre än femton..
Hur tycker du en blogg ska vara för att vara intressant? Jag brukar vilja att bloggar ska ha ett speciellt tema och oftast ska den som bloggar inte vara speciellt seriös utan lite humor får det också vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0