Har säkert redan gjort det men skit samma

Tidsfördriv

100 Frågor

Testet börjar: 13:45
1. Fullständigt namn? - Sofia Andersson
2. Ålder? - 15
3. Vart bor du? - Högst upp på min gata
4. Färg på ditt hus? - Grått & rött
5. Hus eller lägenhet? - Hus
6. Klass? - 9b
7. Vilket år tar du studenten? - Vi får väl se
8. När gick du upp i morse? - När Sandra pilla på min fot
9. När ska du sova? - Jag vet inte
10. Vad har du ätit idag? - Ingenting
11. Dagens klädsel? - Trosor,linne, munkjacka, mjukisbyxor
12. Dagens smink? - Inge
13. Dagens roligaste? - Det har inte hänt så mkt roligt idag

Socialt:
14. Har du många vänner? - Lagom
15. Har du ovänner? - Jodå
16. Vem chattade du med senast? - Typ dennis 
17. Har du pojk-/flickvän? - Nej
18. Vem pratade du med sist? - Mamma
19. Vem fick du senast sms ifrån? - Malin

Favorit:
20. Film? - Har ingen 
21. Låt? - Comatose
22. Mat? - Grillat!
23. Dryck? - Coca Cola med en citronskiva och is tror jag 
24. Färg? - blå
25. Stad? - Bahia Feliz
26. Land? - Spanien får det nog bli, fast jag har inte varit där men nästan :p
27. Ämne i skolan? - Cabaré just nu!
28. Människa - Många

Senaste:
29. Gången du shoppade? - Nån vecka sen 
30. Gången du bakade? - Det var ett tag sen
31. Gången du stulit något? - Det kommer jag inte ihåg
32. Gången du rökte? - Nevah
33. Gången du drack? - Det kmr jag inte ihåg
34. Personen du kramade? - Sandra ♥
35. Gången du pussade någon? - Dedu
36. Personen du dampade på? - Filip säkert
37. Personen du bråkade med? - Sandra tror jag
38. Personen du blev ovän med? - Jonna kanske
39. Gången du fick skrattattack? - Igår!
40. Personen du snackade i tele med? - Kristina
41. Gången du grät ? - Dedu
42. Gången du var kåt? - Hahaha jadu
43. Personen du sa snygg till - Vet inte

antingen eller:
44. Svart eller vitt? - beror på
45. Hund eller katt? - hund
46. Ute eller hemma? - beror på
47. Tvspel eller datorspel? - Tvspel
48. Singel eller upptagen? - Upptagen
49. Hångla eller ha sex? - Båda såklart, ehhe
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - Msn
51. Ragga eller bli uppraggad? - Jag kan inte ragga på folk hahaha
52. Blont eller svart hår? - Beror på
53. Har du blåa ögon eller bruna? - Nada
54. Choklad eller lakrits? - Choklad!
55. Coca cola eller fanta? - Coca cola
56. Pizza eller kebab? - Vet inte...
57. Randigt eller prickigt? - randigt
58. Blatte eller svenne? - beror på
59. Älska eller bli älskad? - båda
60. Leva eller dö? -  leva
61. Vänner eller familj? - båda

Antal:
62. Personer du älskar? - Många
63. Personer du hatar? - 1
64. Glassar du ätit på en dag? - Ingen aning :p
65. Gånger du haft minnesluckor? - Ingen aning
66. Gånger du har varit hög? - 5 ;)
67. Personer du saknar just nu? - 3
68. Gånger ditt hjärta brustit? - Ingen aning

Vem:
69. Kommer du inte överens med? - Jag brukar inte komma överens med min mamma
70. Vill du kyssa nu? - Dedu
71. Ska du träffa imorgon? - Alla i skolan igen
72. Sjöng du senast för? - Filip
73. Skickade du senast gb till i pea - Jag har inte pea
74. Spelade du tvspel med senast? - Sandra
75. Vill du ta med på resa nu? - Jag känner inte för att resa just nu 
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen faktiskt
77. Förtjänar att dö? - Ingen
78. Är söt? - JAG! :D
79. Vill du sova jämsides med i natt? - Helt ärligt så skulle det nog vara Sandra

Vad:
80. Gör dig glad? - Mycket
81. Gör dig ledsen? - Lite olika
82. Vill du helst göra nu? - Gå in på mitt rum och skruva upp musiken så högt det går
83. Önskar du att du slapp göra? Nationella proven i matte
84. Vill du ha nu? - Mer lov
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? Ett objektiv kanske
86. Längtar du till? - Sommarlovet
87. Tycker du om dina betyg? - dom funkar
88. Ångrar du i ditt liv? - Jag vet inte...
89. Är det bästa som hänt dig? - Ingen aning

Vad tycker du om?
90. Rökare? - Jag tycker inget speciellt
91. Bråk? - Onödigt
92. Killar? - Beror på vilka killar det är, men killar i allmänhet är väl typ ofta maktgalna enligt mej
93. Tjejer? - tjejer i allmänhet stör mej, jag vet inte varför
94. Skola? - Tråkigt
95. Framtid? - Skrämmande

Övrigt:
96. Är du kär? - mjo
97. Hur lång är du? - 1.60 ca 
98. Första tanken när du vaknade? - Sandra lever!
99. Sista tanken när du somnade? - Typ undrar om Sandra sover eller om jag ska säga godnatt till henne
100. Hur mycket är klockan nu? - 14:20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0