I like big butts and I cannot lie

Det finns ingen som har bättre uppdatering än jag fan! Men man är ju aldrig inne nu, det är varmt ute och när folk har nya systemkameror med medföljande nytt objektiv måste man prova!!! Jag kan inte med Nikon kameror har jag märkt iallafall ahah men lite bilder fick vi, tills Jill lyckades radera dom. Men ändå.
Vi hade premiär på kabarén idag också, första föreställningen lyckades vi hoppa över en scen på och andra gick hyfsat faktiskt. Lite ironisk bara att jag har gått och klagat på hur bitchig min roll är och sen när jag frågar om jag spelade bra så säger folk att det var jätte bra för det var precis som jag. Haha jag tar det som en komplimang.... tror jag...
Ser ni någon utväxt??? NÄÄÄ :D
Och jag är inne på google chrome och det gillar inte enter så det tar bort det men skit samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0