Kabaré

Bara för att flera andra har pratat om kabarén på sina bloggar så måste jag också göra det, jag tycker det är kul! det är lite långtråkigt att bara sitta bakom scenen när det inte är jag som ska vara där ute men det är något jag står ut med. Man hör rätt mycket roligt där. Antingen så är det någon som säger att jag och "Nicke" passar jätte bra ihop eller så är det han själv som står och sjunger att vi ska gå hand i hand livet ut eller så an det vara någon allmänt dryg jävel som ser över huvudet på mej och undrar var fan jag är någonstans bara för att retas. 160 cm är alldeles lagom tycker jag! :)


Kommentarer
Postat av: sofia

bra blogg du har!

hur är det? ha en bra dag!

2011-05-19 @ 07:20:47
URL: http://axinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0