Nightmare on Elmstreet

Nu är det såhär att jag fryser så in i helvete, jag är kissnödig, jag ska fixa det sista på Fysiken och lämna in de imorgn sen ska jag sova och fyfan vad skönt det kommer vara och jag är inte ens trött, vet inte varför jag längtar efter att sova heller för jag drömmer bara mardrömmar nu.
Drömde att jag blev jagad av Freddy Krueger i skogen och för er som inte vet så är han med i en skräckfilm där dom som drömmer om honom sanndrömmer eller vad man nu ska säga, så blir dom skadade i drömmen så har dom såret när dom vaknar och håller dom i hans hatt i drömmen precis när dom ska vakna så får de med sig hatten ut o.s.v. Iallafall så drömde jag att jag blev jagad av honom i skogen, jag kommer inte ihåg vad som hände men när jag vaknade och gick upp så märkte jag att jag hade massa mossa i håret, hahahhahah. Jag blev nästan rädd tills jag kom på att det kunde varit från min tröja, inte för jag riktigt vet varför den skulle vara mossig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0