Hold me closer

DAGENS LÅT: I like big butts fast jag har ingen aning om den heter så egentligen!
DAGENS KLÄDSEL: tights, linne, linne, munkjacka, underkläder
DAGENS DUSCH: Ingen än
DAGENS FRISYR: Först plattat sen löshår sen utan sen uppsatt :p
DAGENS MAT: Nån äcklig gryta i skolan , mackor och en snickers :p
DAGENS HÄNDELSE: Premiär på kabarén!
DAGENS PLANER: äta vitklöksbröd!
DAGENS VILL HA: hmm... Somamrlov!
DAGENS SAKNAD: inget längre :')
DAGENS DROG: nikon D5000 ♥
DAGENS TRÅKIGASTE: den evighet jag satt bakom scenen och var nervös!
DAGENS KÖP: Inget :)
DAGENS GODIS: snickers ♥
DAGENS HUMÖR: glad :)
DAGENS SJUKA: ont i huvet
DAGENS KOMPLIMANG: "bara för att du är snygg" eller nåt sånt :)
DAGENS SKRATT: haha en hel massa!
DAGENS BILRESA: ingen :p
DAGENS GRÅT: ingen :)
DAGENS DRYCK: oboy!
DAGENS LÄNGTAN: sommar!
DAGENS SPAN: haha jag kanske råka spana lite när jag stod på scenen (a)
DAGENS KÄNDISSPAN: ingeeee
DAGENS TELEFONSAMTAL: har bara pratat med matilda i telefon idag tror jag
DAGENS PERSONER: klassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0