They'll fall in love

DAGENS LÅT: Jag vet inte vad den heter eller nånting, men det var verkligen dagens låt.
DAGENS KLÄDSEL: Leggings, underkläder, linne, t-shirt, munkjacka & strumpor
DAGENS DUSCH: Ingen
DAGENS FRISYR: Platt & tupperat 
DAGENS MAT: Schorizo och jag ahr ingen aning om hur man stavar till det :p
DAGENS HÄNDELSE: lite sms
DAGENS PLANER: Plugga matte som faaaaan
DAGENS VILL HA: sommar!
DAGENS SAKNAD: Lovet..
DAGENS DROG: inget vad jag vet, lipsyl kanske?
DAGENS TRÅKIGASTE: Matteeee
DAGENS KÖP: Inget :)
DAGENS HUMÖR: Jag känner mej lite förvirrad men glad ändå! :D
DAGENS SJUKA: Ångest & trött, proooooooov imorgon!
DAGENS KOMPLIMANG: hahah dedu! :D
DAGENS SKRATT: Jag höll på att garva sönder när jag blev kittlad haha :p
DAGENS BILRESA: Ingen
DAGENS GRÅT: När jag garva hahah
DAGENS DRYCK: äppeljuice
DAGENS LÄNGTAN: sängen
DAGENS TELEFONSAMTAL: Mamma. "Sofia, jag hittade en sak du vill ha från mormor! Hennes vitlökspress!!!"
DAGENS PERSONER: :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0