Dance rock shake pop

Jag fick skäll för mina dåliga uppdatering så jag tänkte bara berätta att jag inte har så mycket att säga om kycklingar. Bara att Erika suger på dom. Om hon menar levande kycklingar som är små och fjuniga eller om hon menar stekt/grillad kyckling vet jag inte. Men eftersom dom har höns kan jag ju gissa. hon är ganska desperat av sej, hon vet bara inte om det själv så säg inget till henne.
Nu efter att mina tankar har kommit tillbaka från Fors och jag har strulat klart med tandborsten ska jag göra något vettigt, och vettigt kan innebära många olika saker. För mej är det för tillfället att klia mej på magen och sen att ta något att dricka. Trevligt.
Jag ser ju nästan brun ut (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0